Wednesday, November 29, 2006

Põnevust igas päevas

Õhtul kümne paiku situatsioon selline: äsjasaabunud elanikud ja ummistunud wcpott(oleks ma seda teadnud).
B. :" Kes tekitas wcpoti ummistuse?"
J. " Mina mitte"
O. : "Mina mitte"
K. koos Torusiiliga:"Mina mitte"

Järgmine ajahetk...K ja J istuvad teleka ees, O on arvuti taga.
O. :" Eesti keskmine palk on 10 000 krooni".
J. :" Siis me oleme kauged keskmisest eestlasest, meil pole isegi keskmise eestlase palga keskmise keskmist...keskmise keskmise keskmine vb tuleb kokku."
K: " Oi, oleks meil kõigil keskmine palk...40 000 krooni, mis sellega annaks ära teha, siis meil oleks palsmateler...näe mahuks ilusasti sinna riiuli vahesse ära.".
J: "Siis meil oleks erimõõtudega plasmateler, sest see vahe veidi suurem tavalise plasmatv mõõtudest.".
K: "Ja siis meil oleks hull stereosüsteem, suunaks kõik heli üles naabritele...(meil seal üks räpivend, kes vahest kuulab kõvasti muusikat, mind ei häiri, K-d küll).
O: " Siis me ostaks terve korruse ära, oleks igal oma wc"
K:" Irw, neli wc-d kõik reas, saaks koos potil istuda".
J:"Paneks sildid ka taha, kelle oma on ja potid marmorist, ma tv-s nägin ühel räpivennal, on vist popp asi."
J: " Ja mul oleks läpakas...wifi vms"
O: "Kui keskmine Eesti palk on 10 000 krooni, siis enamus eestlasi pole keskmised".
K:" Karm reaalsus tabas mind..ei....kui mul oleks nii palju raha igasuguseid relvi ostaks, paneks seinale rippuma..."

Veidi hiljem:
J:" Juhuuu, siil funkas, ummistust pole! Aga...ai sa raibe...toru laseb läbi, terve põrand on p.... täis..."


Veel hiljem. B peseb põrandat, K üritab poti hingeelust aru saada ja J istub teibiga kaastundlikult kõrval, jälgib olukorda.
K:" Kuivataks ära ja paneks hästi palju teipi, siis äkki peab..."
J: "Seal on juba hästi palju teipi, et asja muuta huvitavamaks, mainin, et mu kõht pole vist päris korras".
B: "Helistaks homme torumehele, aga täna käiks K juures korteris ära"

Teel K korterisse:
J: " Hm... kui meil oleks oma korrus, võiks potid ikkagi erinevates kohtades olla."
K: "Ja mitte ühe süsteemi all".
J:"Hmh."

Täna.

B. says:
torufirma ütles, et neil kuuajased sabad, aga helistagu ma homme omiku uuesti, äkki annab midagi teha
J says:
no loodab tõsiselt.....muidu läheb raskeks
j says:
õhtu hilja alles koju ja peab meeles pidama, et enne ära käia wc-s, hommikul tormad kohe suuure hõsikega linna
J says:
muidu poleks nagu viitsimist, aga häda teeb väledaks
B. says:
mnjah

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Praegu seda lugeda on täitsa naljakas:D Siis nii naljakas polnud.

19/12/06 23:02  
Anonymous Anonymous said...

(see anonüümne oli berit)

19/12/06 23:03  

Post a Comment

<< Home