Thursday, October 05, 2006

Kuidas ma seda peaks mõistma , vol. 4 juba?

Astume meie rahulikult mööda pühapäevast Rüütli tänavat ja keset vaikust kõlab hääl: " Pingviinid ja munad, tuvid ja kotid. "

Nojah.

Aga enne seda sai Botaanikaaias jalutamas käidud, kõike ei jõudnudki läbi vaadata. Pool jääb järgmisteks kordadeks. See nägi välja ilmselt nagu kasvatamatu koeraga jalutamine. Mina ketiga ja silmad põnevusest põlemas jalutajat tempokalt mööda peenraid ja põõsaaluseid vedamas. Nii palju erinevaid lõhnu, värve ja veidraid nimesid! Kus on nimesilt?! Ma ei näe seda! Igal asjal peaks ikka nimesilt olema, kust ma muidu tean,mis see on? Kuhu poole nüüd läheme? Sinna või sinna?
/me vaatab paaniliselt ringi... Otsusta sina, ma ei suuda. Mismoodi saab selle peenra lilledest liblikakujund moodustuda? Liblikal peab olema kaks tiiba!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Liblikas on proofiilis, kokkupandud tiibadega, istub karikakra peal.

6/10/06 17:23  

Post a Comment

<< Home