Sunday, November 05, 2006

Mõned vaimukused, mis kõrva jäänud: "Kas jää teeb paksuks?"
"Landi mind...naine!"
"Kuule...ma rebisin oma aluspüksid katki"

Igatahes käisin ma Maskeraadil, esialgne entusiasm asendus mängu algul tülpimusega, mis aga pöördus 15 min pärast õhinaks. Väiksed miinused olid, aga see polnud gm-i teha. Kui on meesolevusele teada, et ta mängus minu kullakallis abikaasa, siis nali teemal, et teist inimest eelistab, minu kuuldes kusjuures, ei tule mängule kasuks. Kohmakas ning mõttlematu samm härra puhul. Ma ei võta just kergelt inimesi omaks, eriti kui peab seda paari minutiga tegema, pluss mulle ei meeldi võõraste lähedus st. kallistamine, musitamine, käperdamine. Oma lähidistantsi lasen ma ainult inimesed, kellega olen harjunud.
Teiseks: ma olen kõige viimane inimene, kes võiks rasedat mängida. See lülitab minus sisse enesehävitusprogrammi. õääääk.....jubeeeeee

Aga muidu mulle Maskeraad meeldis, ploti poolt tegevust ja inimesed püüdsid ning mängisid hästi. Aga Liilial ei soovitaks üksi sellist hulka tööd enda peale võta, murrab kondi, ta niigi tubli.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home