Sunday, November 19, 2006

Kui tibi tõmbab jalga sukad ja käib maniküüris...

... siis läheb ta seltsi 95 ndale juubelile. Jaa, eile oli see tähtis ja oluline päev minu ning teiste kaasvõitlejate jaoks. Reede kunstinäituse avamisele ei jõudnud ja konverensti ajal olin ka valves, kuid asjatamine hakkas minu jaoks laupäevaga kui jäin hommikul hiljaks maniküüri, see käik on tibile kohustuslik, mis sellest, et esimest korda. Uuuu...klassikaliselt punased küüned..uuuu. Kuna ma jäin hiljaks maniküüri, siis jäin ma hiljaks ka aktusele, mis oli asjalik ja lühike. Siis jäin ma hiljaks lõunasöögile TÜ kohvikus...mis iseenesest väga tore oli, vanad vilistlased (daamid, eeskujud, milline tibi peaks vanana olema) ja laulud. Siis veetis tibi aega ak.tütre seltsis ja läks temaga koos juuksurisse, kus mõnusalt aega veetis. Õhtu veetis tibi aega peoks valmistudes, niiet jäi poolteist tundi hiljaks...kuskil 2, 5 tundi on minu absoluutne rekord. Ja kas see hiljaksjäämine ei hakka juba silma häirima, mul vist on probleem. Kuna tibi jäi hiljaks, magas ta maha noorliikmete etenduse, aga ikkagi oli pidu väga tore, sest tibi sai palju tantsida kahe printsiga, veini oli (kes ostis paremad? ja, mina), laud oli lookas toitude all, Junior Big band oli, üllatus ja ehmatus oli (roosikinkiv Boil), mina nägin ilus välja oma stiilse musta kleidi ja valge pärlikeega ning elu on ilus.
Täna hommikul hävitasime jääke, muljetasime ning laulsime jälle palju. Pesin kuskil 300 nõud, niiet ka selles osas täitsin oma aastanormi. Viie aasta pärast jälle :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home