Monday, October 02, 2006

m6tlesin, et kirjutaks sellise hästi positiivse loo sellest, kuidas tibi oskab nyyd vundamendikraavi kaevata ja sinna sisse paekivi loopida, et see ikka kähku uuesti ära täita, ja et väike hype liivakuhja kukutab kaunilt koopa, mis poisid sinna uuristanud on, mis siis, et väikse delay'ga..
aga tegelikult kuulan lugu ladytron - beauty ja m6tlen, et kurja kyll see ikaldus.. kas sellele l6ppu ka tuleb? lugedes meie eelnevaid yyratult positiivselt meelestatud postitusi, oleme vist k6ik kolmekesi leppinud r66msalt teadmisega, et ega ikka ei tule kyll.
aga m6nikord tahaks sellegipoolest unistada, et tuleb.
olgugi, et naised saunas ja hiljem murul oktoobrikuutähistaevast imetlemas on eriliselt tore, ja et jah,ilma s6brannadeta on kurb maailm
tahaks m6nikord
et mul poleks alati ruumi raamatukuhjale voodis.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Miskipärast tekkis pärast selle posti lugemist vajadus raamatud voodist välja tõsta. Seisin natukene voodi kõrval ja otsustasin ümber. Raamatud jäävad! Mina neid sealt ei liiguta (v.a. voodipesu vahetamiseks aga pärast tõstan tagasi voodisse). Raamatud kaovad voodist alles siis kui keegi teine need sealt välja tõstab.

3/10/06 14:37  
Blogger chloe said...

Lendya, sügis, sügis on jälle. Ja noh...mul vist pole voodis raamatuid..., aga ma püüan neid lugeda mujal.

Aga mina olen hoopis mõelnud murega, et selle rahaga, mis hetkel teenin, ei tule elamine väga hästi välja, kohe kuidagi ei tule. Aga kuidas leida tööd, mida ma teha tahan...

4/10/06 11:13  
Blogger jaanika said...

tead, seda viimast mure me kyll jagame.
vaatasin samuti praegu nukralt pangakontot ja m6tlesin, et nii kyll tibi-elustiil välja ei tuleks, meik, kyyned, solaarium..
ok, tyhja nendest, aga tegelikult tahaks..l6ngapoodi.
pole midagi teha, joks, me peame ETTEVõTJATEKS hakkama ja mingi ägeda äriideega maha saama.
... siis poleks meilaega ka enam iseenesest muretseda selle yle, et äri6pikud voodis on, selleks oleks voodi siis lausa loodud. kaks asja yhe hoobiga v6i nii.

4/10/06 13:31  

Post a Comment

<< Home