Sunday, October 15, 2006

KAAL !!!???

Hommik hakkas lausa idülliliselt: Südamekujuline pannkook, karamelli- banaani kook...erinevate bloogide lugemine, erinevate foorumite lugemine, vana kohvipurgi ärapeitmine ja uue kenaga asendamine (oi, ma vist olen julm ja v-b rikkusin keelegi tuju terveks päevaks, aga tibi ei kannata sisekujunduses klaasist vana kastmepurki kohvipurgina kui on uus ja plekist). Siis veel pesupesemine, st pesumasin peseb ja kellegi mudaraja koristamine kui äkki tuli meelde kaal. Kuna ma juba nädal aega olin Tartust eemal olnud, siis siirdusin elutähtsaks toiminguks valmistudes kööki. Aga kaalu polnud! See tibidele ülitähtis, ülioluline ja lihtsalt asendamatu asi oli kadunud. Meie, kes me elame oma kaalu teades nagu eneseteadlikud inimesed ikka teevad. Kaal- see, mis määrab kas päeva kordamineku või siis garanteerib totaalse masenduse. Ui, ui, ui, vähe puudus, et oleks pisarates aknast välja hüpanud (no see viimane on veidi liialdus). Aga jah, küüneviili ei leidnud ka üles. Päev on metsas. Tulebki vist metsa jalutama minna. Tibisi liitumas minuga?

1 Comments:

Blogger jaanika said...

kyyneviilita mina metsa ei tule :( kui keset metsa läheb kyys katki, mismoodi siis.. mingi.. hakkan vaiguga viilima vää? mingi . .männikoorega.
tibimobiil on ka puudu vist :/

15/10/06 15:11  

Post a Comment

<< Home