Sunday, December 17, 2006

Romantiline Mina

Kaks lugu. Juhuslikult saadud.
1. Marc Anthony & Tina Arena "I Want To Spend My Lifetime". Hakkas meeldima Zorro filmist Antonio Banderasega. Kuulamisel kaon alati kuhugi oma fantaasiamaailma. Mina metsiku kiirudega kihutaval mustal hobusel (ärge nüüd laske ennast eksitada, ma kardan hobuseid peale seda kui ühelt maha kukkusin). Vabadus, lendamine, igatsus kuhugi...mõõgad, hobused, romantilised mehed (Banderas...mmm...peaaegu nagu Depp) jms.
2. Esencia De Mujer (Scent of a Woman), selline kirglik tangolugu. Mul on seda vähemalt 4 varianti. Oskaks hästi tangot tantsida... Veider, et 2 raskeimat- tango ja passodoble- on minu lemmikud. Tahan õppida seltskonnatantsu ja hästi ka veel. Ruut kammitseb. Loodetavasti veebruaris...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mul on olemas ka esimese loo hispaaniakeelne versioon Jon Secada ja Ana Gabrieli esituses, "Quiero Vivir la Vida Amandote". mulle meeldib see inglisekeelsest rohkemgi :)

18/12/06 21:40  

Post a Comment

<< Home