Wednesday, March 15, 2006

Jah, kevad on tõepoolest väljas meeli mürgitamas. Täites kergeusklike blondiinide päid lootusega, et kuu, paari pärast, on meil soe ja roheline ja nii.

Aga tegelikult on mul kurvad uudised. Nimelt, mõnede rõõmuks, ja teiste, nagu noh. minu siis, kurvastuseks, ütleb mu Tibinklaviatuur vist lõplikult yles. Space klahv põhimõtteliselt ei taha enam väga töötada, lisaks mõnele muule klahvile, ja ma vist olen sunnitud ta pensionile saatma. ;( pärast kõiki neid aastaid koos.. ja mul pole talle isegi kuldset aja arvamise masinvärki talle anda. Võibolla lepib ta kuldse küpsisepuruga? seda on siit vahelt päris palju välja kougitud vist.



Noorusajal tehtud pilt, see. Et mäletame asju ikka elujõulistena ja nii.

aga on a completely different topic, tibin, ma vaatan, et sa näed dressides jube seksikas välja.... äkki jääd teinekordki ööseks? :D

3 Comments:

Blogger chloe said...

oot, mul hakkas magu või sealt lähedalt midagi selle jutu peale valutama. Tegelikult tuleb see jäätisehulgast, mis ma just ära sõin, pangem tähele, on varahommik. Aga tegelikult...trennist tulnud, sinikaid täis, mustade dressidega Chloe näeb pööraselt seksikas välja. Muidugi jään ööseks...(ma loodan, et sa siin nüüd mõnda teist eestimeelset tegelast ei mõelnud, muidugi tal pole minu kõrval lootuski ;)

16/3/06 09:41  
Blogger jaanika said...

haha, ei, SINU kõrval pole tal mitte lootuseraasugi.. ja yldse, pft, misasja, Tibinaks ei kvalifitseeru ta igastahes mitte. :D

jäätis.. m... kus juustupihvid on!?

16/3/06 18:20  
Blogger Helin Loik-Tomson said...

Ei saa mitte kommenteerimata jätta. TÄIEST HULL KLVIATUUR :D. Eriti see punane karvane nupp :D.

21/3/06 15:29  

Post a Comment

<< Home