Friday, January 27, 2006

Tibist kuivikuks (sõna otseses mõttes)

Õumaigaad!
Tibi minus sureb! Vananemise tõttu? Liigne õppimine? Elu puudumine?

Et miks ma nii arvan... Nooh, kõigepealt murdusid mul küüned ära, eksole. Aitäh talv ja külmad ilmad. Nii kui küüned natukene pikemaks kasvavad, kohe murduvad.
Siis laguneb mu nägu. Iga päev. Mudkui püüan kreemiga taastada aga üldiselt on selge, et isegi superliimiga ei pane purunenud Mingi vaasi enam samamoodi kokku.
Ja siis tuleb välja, et mitte ainult nägu ei lagune. Ma olen üleni üks suur kapiotsast allakukkunud vaas.
Ja ükskõiksus on. Näiteks ei viisti enam fööniga soengu nimel vaeva näha. Küüsi mökerdada, et nad natukenegi kauem vastu peaks, ka ei viisti.
Ning mis kõige õudsam, pärast ligi kaks kuud kestnud intensiivset praktikat olen ma hakanud nautima kõigi nende raamatute ja artiklite lugemist, mis seoses eksamitega kohustuslik on. Alles natukene aega tagasi eelistasin veel muinasjuturaamatuid (The Tawni Man trilogy) aga nüüd viskasin jutukad nurka ja asusin õhinaga taas õpikute kallale.

Leinaseisak, minutike...

3 Comments:

Blogger jaanika said...

appi, ma pole iial tibi olnudki siis ju :S asså.. kyyned.. misasja? nendega peab vaeva nägema? nad peaks pikaks kasvama? O_o aaamh.. föön on mul kraanikausi all, viimati kasutasin teda selleks, et torusid soojendada. enne seda... aahjaa, et värvitud nahka(leather, mitte skin)kuivatada.. ups. soengud, jajaa, kunagi räägiti jah nendest. ja tead, ok, kohustuslik lektyyr on omamoodi tore tegelikult, ja vahest v6ib ju end t6esti sinna ära unustada, aga minu viimased loetud raamatud koosnevad asjadest stiilis "pitsilised koekirjad" ja "kudumis6pik"... nii et, pole hullu, nagu alati, on lendya vananemises yks samm ees. Mida ma rootsis ostsin? kolm paari kudumisvardaid! h6issa! (ja seitse liitrit lateksit, aga noh.)

28/1/06 17:38  
Blogger chloe said...

Öö....või nii...küüntekasvamine...ebamugav kui mõõgaga ringi vehid. Föönitamine? Miks? See, mis peas on,see ongi soeng, daaaaa. ja ma liskas veel, et pead kammitakse vahel..harva..., kord kahe nädala jooksul kui tundub, et tuulepesa peas. me vist näeme koletised välja? Otsus: m e peame välja minema!

29/1/06 23:57  
Blogger chloe said...

This comment has been removed by a blog administrator.

30/1/06 00:01  

Post a Comment

<< Home