Friday, March 31, 2006

Jälle väike kokkuvõte

Nojah, igatahes paar meeldetuletust:
1. ära lase kedagi oma tuppa midagi otsima kui sa Pole seda hommikul korda teinud
2. ära lase kedagi oma tuppa kui sa pole vahetult enne seda üle vaadanud kui keegi sinna tuleb, isegi oma hea sõbranna
3. ainult ise peab selle üle vaatama
Tulemus: mul piinlik, mõnel sigalõbus(tegelikult on mul ka naljakas)

ja siis veel väike patune pihtimus, ainult sulle Päevik, sest seda loevad ju ometigi ainult tibid: Elrond on seksikas, eino ma võin ka kiljuda, et Legolas on iluuuuus, aga Elrond on ikkagi seksikam, pealegi ta oma naine jättais ta maha, niiet ta on vaba ja tal on sõrmus ja pirakas kuningriik ja siis veel ilgelt kurb ja tatistav tütar, aga selle kannatan ära.

7 Comments:

Blogger Hel said...

Ei, ma ausõna ei näe probleemi.
Sa mõtlesid selle ise endale välja.
Ma tulen panen selle pudeli sama moodi tagasi ka. :P

31/3/06 12:25  
Blogger jaanika said...

pft :D

järeldaks, et ma nyyd rohkem tibisi (ega ka kedagi teist) enda poole lase.. sest hommikuti koristamine onminu puhul suht välistatud,nagu koristamine yldse... aga nääääh :D :D

ja väga hea, sa v6ta elrond, ma v6in legolast lohutada :D v6i noh, kui tal see tytar nii ropult ei halaks koguaeg, ehk kui ta vait oleks, siis ma v6iks teda ka lohutada.. v6ibolla... :D

31/3/06 22:29  
Anonymous Anonymous said...

Ah ärge jamage. Ainsad kaks normaalset meest maailmas on Boromir ja Aragorn.

1/4/06 00:32  
Anonymous Anonymous said...

Eiei, tegelikult mõtlesin ümber. Gimli on siiski kõige mehem üldse.

1/4/06 10:48  
Anonymous Anonymous said...

Ah ärge jamage, Legolas is the guy. Aga kui mul valida oleks, siis käiksin ikkagi Aragorniga, sest Legolas on siuke, keda vabal ajal nunnutada. Ükspäev mõtlesin selle üle pikalt, keegi mõtles veel, aga ma ei mäleta miuke sõbranna ja tema oleks kohe Aragorni võtnud, aga mul oli Legolasest ka nii kahju, pealegi mulle trikimehed meeldivad.

3/4/06 12:23  
Blogger chloe said...

hmh...Aragorn on asjalikum. Legolasel on isa, kelle käes kuningriik, niiet läheb päris palju aega, enne kui selle kuninganna vms olla saab. Küll aga on Aragornil terve kuningriik ja valgete tornidega linn. Tal pidavat mingi teema selle tatistava printsessiga olema, aga Lendya lubas teda lohutada, st pole probleemi.

3/4/06 16:37  
Anonymous Anonymous said...

oh, kullaksesd, kuidas see ütlemine nende raudade ja tuledega oligi nüüd... milleks üks korraga, olgu parem üks(kuningriigi ja tornidega) ankruks ja teine mänguasjaks(see pikkade kõrvadega kompu näiteks). poleks arvanudki, et teie ise selle pealt tulnud pole! noh, aga see võib ka minu kaksikuloomuse põhjustatud olla.
oh, meelde tuli, ma pean oma sõrmuse Markuse poolt ära tooma!:D

Love,
Cat

19/4/06 16:55  

Post a Comment

<< Home