Saturday, December 24, 2005

njaa, mul on aeg end harima hakata :S

lendya: mulle tuldi eile seletama, et kui ma tahaks, et ma kellegile meeldima hakkaks elusees, siis peaksin esiteks end kohe trenni vedama, siis 6ppima yhtteist v2rvidest ja riietumisest, et natukenegistiili omandada,ja yldse end harima, et suudaksin vestluses erinevatel teemadel natuke kaasa r22kida.
mattias: :D
mattias: kes seda rääkis?

lendya: selle aja peale oli mul juba karp nii lahti
cat: no shit, mul on ka:D
lendya: ja seda seletas mulle armas (tsensuur)
lendya: saad aru, TEMA tuleb MULLE ytlema, et ma peaks stiili kohta yhtteist 6ppima...
lendya: nagu. oh dear.
cat: *irvitab, hoiab ühe käega kõhust kinni*

lendya: ja yldse siis tahtis edasi minna et ma peaks midagi ERILIST leidma mis mind hallist massist ikka eristaks ka
lendya: et mitte niisama olema
lendya: :P
cat: sina ja hall mass???!
lendya: mhmh, ebastiilne olen kaaa!
cat: ja mina olen ikka veel süütu sellisel juhul!

njah, kas keegi oleks n6us mind 6petama natuke? :S

0 Comments:

Post a Comment

<< Home