Thursday, December 22, 2005

khm.

Yhes6naga lendya kehitab vaid 6lgu, ja ei hakka midagi nokkima, esiteks on see lendya meelest t2iesti normaalne, et armutakse anime ja filmi tegelastesse, hallå, nii m6nigi hentai paneb igatsema... m6nda asja, mis aind animes v6imalik on :D
ok, ei tegelikult ka, nii ongi, et kui p2riselus lihtsalt on niiv6rd IKALDUS ja v2lja on m6eldud niiv6rd ideaalseid karaktereid, siis mis valikut meil on? ning just, mina oma alariga olen yldse kuss. (ma ostsin kroonika isegi, kujutate ette.. )

ush, praegu on tegelikult nii palju, mis omamoodi toimub, millest kuidagi ei tahaks iitsatada.. ma tekitan meile mingi notice boardi kunagi l2hitulevikus, sain neti uuesti t88le kodus.

/me igatseb pyhap2eva. mis teie selga panete? :D

1 Comments:

Blogger Hel said...

Mina panen piiiika punase seeliku...ja musta pluusi. Jõululik ja puha, eksole. Pidulik ka! :)

23/12/05 23:01  

Post a Comment

<< Home