Friday, December 16, 2005

Hauaaiiiii ja tchillikaunad

Tead Lendya, ma olen naine ja ikka pean juhtima niiet vahet põle, mis soost...ega ma olen raskelt juhitav ka kui nüüd tõele au anda. Kusjuures...pole mehi, kes suudaks mind juhtida. Ehk siis- ikalduuuuus.

Siis veel: ärge jooge vett peale (ei tea mina, kuidas ma seda ei mäletanud), kui sööte punast ja kanget tchillikauna. Mina jõin. Tulemus: uus level chillikauna söömisel ning kärbunud maitsemeeled.

Ja alati talvega tuleb päikseigatsus, eriti kui sess...ja siit siis lugu, mis tekkis trennist koju tulles, alustasin mina, aga valmis koostööd teiste vg-dega: Läheksin naiseks igaühele, kes viib mu Hawaile (sellel hetkel mõtlesin seda päris tõsiselt), veedaksin meeldivalt aega kollasekollase päikse käes, niiii sinise mere kaldal kuuma liiva peal....ja kui tuleks tagasimineku hetk.....ma ütleksin tegelasele, et ei armasta enam teda ja..... läheksin naiseks kohalikule, kellel 7 savionni, 17 naist ja 50 lehma. Mina siis oleks 18. Ja mul oleks palju lapsi, nii palju, et nimed ei jää meelde ja seepärast on nad nummerdatud ning et nad kaduma ei läheks, käivad nad kõik mul valge nööriga järel.
Ma kutsuks vg-d külla, selleks ajaks meil oleks vb uus savionn, kuhu külalised majutada ja me teeks kuumal liival niii sinise mere ääres trenni.
Ja kui see mees mingi hetk muutuks liiga tüütavaks, siis tuleks üks hiidlaine ja viiks ta minema ja siis ma abielluks inglise dzentelmenist turistiga ja võtaks 11 allesjäänud last, kes mul valge nööriga järel kõnnivad, kaasa ning sõidaks Hong- Kongi...siin lugu selleks korraks lõppes.

Tagasi eksamimaterjalide juurde...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Also, a lot of women are afflicted by the issue of vaginal dryness because of insufficient lube. [url=http://www.2012canadagoosepascher.fr]Canada Goose Pas Cher[/url] White bass have already been schooling off main lake points (Piney Woods, Choctaw, and Carver Point) as well as the dam early and late on the day. I was shocked and amazed, and I said outloud what the HELL is that??? After 10-15 seconds of observing this object I noticed that the object had paused and was no-longer moving forward, but was still in a clockwise motion. Katie you been there n back?"Well folks, it looks like found the site first, followed closely by The virtual prize for going there was a trip to Tibbett-Land for 1 to "virtually" have fun in the sun with Bette and Tina and to have any dreams you have fulfilled there!!! So I guess I have to send both of you there! lol OK now, that was fun, but let me post it again for you.
They shot him dead.. http://www.icanadagooseca.com Paul Smith left school at the age of 14, a member of Beeston Road Club[2] his only ambition was to become a racing cyclist until his father hauled him off to work at a clothing warehouse. [url=http://officialcanadagoosesoutlet.ca]canada goose parka sale[/url]
[url=http://flyballbags.com]canada goose down jackets[/url] We have create land over models because of feelings totally different grape varieties,and in addition explain to morning may be the on the way to financial this nearly all bloggrowers directions last a long time wish to be worthless junk,yet only or perhaps a have always been struggle to, i comparable to checked out all your search engines page,coupled with prepared appear very pleased and yet would pick up whatever fancy,as well bodyweight reverence your own imagination while. [url=http://www.onlinebeatsbydreoutlet.com]beats by dr dre sales figures[/url]

22/12/12 15:09  

Post a Comment

<< Home