Tuesday, November 29, 2005

Iidmaa ja haigeolemine

Käisin Iidmaal, rumal tegu, oli igav ja jäin haigeks. Grupp oli vinge see-eest: Jüri, Oskar, Mart, Ilona...jne. Kaks idikat (loe: oskar ja jüri) läksid jala Tartust Jõgevale, aga kohalejõudes olid omadega väga läbi, suht võimetud mängima. Kuna Aweron ei tulnud, meie plaan A ei töötanud. Plaan B läks korda, mille tegime kohe esimese 10 min jooksul ära, sry kolm õnnetut kõrtsisviibiijat.
Plaan C ei läinud korda, sest neid oli vaja liitlasteks, ja GM-d olid ilgelt tigedad kui plaani B käiku lasime, niisiis ei julgenud enam hakkima hakata ja plaan D ebaõnnestus, sest kui me olime ennast Mardi, Oskari, Üloga õiget hetkel ootama sättinud, kuulutasid GM-d, et mäng läbi.
Mind vaevab, kas see oli meie viga, et igav? Kui me ei tohtinud midagi teha...
Ainsad vägevad kohad olid need, kus ma Oskarile keset madinat pidin selga hüppama, et teda veidi taltsutada(hero värk, arusaadav) ja teine asi, kui sedasamust Huuliot mõisa juures kõrist kinni hoidsin, ja ilma et ma midagi oleks hõiganud, tuli Mart, ja pani noa Huuliole(Oz) ribidesse.
Õujeee, ja kaminas pannil küpsetatud liha...näm..näm (mõistagi minu tehtud ja ennast kiitmast ma ei väsi....saage aru, ma vajan seda hetkel)
Ja oi, kui ma järgmine kord üldse veel lähen, siis deemonid või deemon saab nuga!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home