Monday, November 28, 2005

appi, ma olin selle med6evärgi t6epoolest korraks ära unustanud! :D aitähh, et meelde tuletasid, kunagi, kui natuke soojem juba on, teeme ära. :D

mina aga istun parajasti endiselt emapool, kuna minukodus on elekter ja vesi vaheldumisi ära, jei.
Ja kylmetan.
Ja valutan kurku, nimelt on mul haavad j6udnud selle etapini, mil hakkavad vaikselt paranema, ehk mingi.. sodi tuleb lahti koguaeg ja see on tegelikult ai ai :( magada ka ei saa, k6rvadesse lööb valu. mandliopp on n6me.

ikkagi tuleb meelde reede6htune nutt ja hala; uuuuu, ma tahan kaaa nii ilus olla kui chloe! ja ma tahan kaaa ballile.. isegi mu ema läks ballile (sinnasamma, isa on viroonias jne) ja muide kinnitati, et mu s6branna juuksed paistsid ylek6ige silma ja et ta oli väga ilus ^_-

küll aga siit tuleb väike nuuksatus.. hel.. o tibi, where art thou? teeme midagi see nädal kunagi.. kolmekesi.. äkki? mulle sobib.. (anna ma vaatan oma tihedat nädalakava, kus on kirjas: stay in bed or at least indoors) oh, igapäev vist! jei.
kontakteeruge minuga, ma ei saa välja helistada.

musimusikallikalli.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home