Monday, November 28, 2005

Reede Lendya juures

Häbi, et pole ammu kirjutanud, aga ma ei salli kirjutamist mis puudutab kirju, foorumeid jms. Aaaga....istusime Lendyaga reede koos enne balli selle mõttega, et mina pidin nutma, kui kole ja paks ma olen. Ja peale seda pidin paistes silmadega ballile minema, Lendya lubas mulle kurgid ka enne silmadele panna, kui vaja peaks minema.
Igatahes jutt jõudis meesteni välja nagu ikka:) Ja jõudis muidugi sinna välja, et mida olen valesti teinud, et ei tunne ühtegi tuletõrjujat, päästeteenistujat, politseinikku...vetelpäästet? Täielik Ikaldus!

Ja ma siis õnnetult välja ütlesin: "Niih, medõe kostüümid selga ja tuletõrje ukse taha!" Mille peale leidis sõbranna, et selle peab ära tegema.
Ma loodan, et ta selle ära unustab...

Ball oli vägev, esimene, mida ma meeldivaks nimetaks, aga seda ka ilmselt sellepärast, et mõnele oli kohustus meid, st esindajaid, lõbustada.
Ja ma sain tantsida! Palju!
Magada sain öösel paar tundi, päeval und ei tulnud, niisiis otse Iidmaale, aag sellest hiljem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home