Wednesday, February 16, 2005

Sootuks sootu...

Chloe soovil, Hel'i käsul...

Hel: ...ja minu prints ju teadupärast reanimatsioonis... :D Koos hobusega. ;)
Chloe: iirrrwwwww
Chloe: väga hea
Chloe: aga mul on lihtsalt meestest ükskõik
Hel: :D See on ju ometi veel parem. :D
Chloe: õujeee, mul on pooohui
Chloe: ja sitt lugu, kui mõni üritab parajasti midagi tekitada, sest mul on pohhhhui
Chloe: ma olks nagu sootu
Hel: Tegelikult on see mugav...sinu jaoks mugav. :)
Hel: Praegu vähemalt.
Chloe: jap
Chloe: tegelt see imelik......
Chloe: hakkan imelikuks minema?
/---/
Chloe: või noh, kui oleks, siis miingi tüüp, kes kah
väga nõuetele vastab, aga vähemate poole ei viitsi isegi
vaadata, ja kui see ideaalne silmapiirile satub, siis ei
viitsi ka tõmmelda
He: :D
Chloe: kui ise tuleb, ja põlvili langeb, noh, siis
mõtleb, s.t see käib ainult ideaalsete kohta
*Hel muigab...ei, irvitab... :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home