Wednesday, January 19, 2005

andu on endiselt meister. imemismeister.

lendya says:minemetsa
andu says:misasja`?
andu says:imemis meister?
andu says: a mine metsa
andu says:nüüd sain aru,)
lendya says:imemismeister olen ma ka
andu says:oi jah omme võistlema:)
lendya says:irw
lendya says:ma juba korra m6tlesin
lendya says:et jah, homme v6istleme
lendya says:as in et me sinuga v6istleme et kumb imemismeister oleks
andu says::D
lendya says:mul tekkis kohe kahtlane tunne et ee misnipiga
andu says:ma olen sust parem imeja;)
andu says:markusele tegin ära juba
lendya says:irw
lendya says:minust parem imeja?
lendya says:see et markus kehv on ei t2henda et ma pooltki nii n6rk olen
andu says:veame kihla?
lendya says:irw
lendya says:mart tahab teada mismoodi sa minust parem imeja oled
andu says:ta seal?
lendya says:jap
andu says:vabalt olen
andu says:ää jama teil on lõbus seal
lendya says:ikkagi
lendya says:palun seleta
lendya says:et mismoodi sa parem imeja oled?
lendya says::D
andu says:ma lihtsalt imen rohkem kui sina;)
andu says:ok nati vale sõna seletus
lendya says:mida sa paremini imed, ah? :D
andu says:kõike..
andu says:ok mitte kõike
andu says:klaasi näiteks
andu says:tassi ka;)
andu says:nii et mart ja lendya ma imen teist iga kell üle:)
lendya says:marti ka jah?
lendya says:mart soovis endiselt konteksti teada
andu says:kontekst on tema valida
lendya says:oot, et sa tahad imemisv6istlust korraldada?
andu says:vabalt
andu says:tulen kasvõi kohe tallinase
andu says:ei saa tegelt täna vist
andu says:a kunagi teine kord;:)
andu says:nii et mart ma imen su üle

0 Comments:

Post a Comment

<< Home