Friday, February 04, 2005

Igggaaavvvv.....

Kõigepealt....minu viimase aja horror unenäod lühidalt: 1. miskist senaatorit kahtlustati sarimõrvades, aga tõestada ei suudetud, üks nooruke naisadvokaat sellega nõus polnud, ja ronis senaatori koju tema lapse voodi alla, et välja uurida, mis siis tegelikult toimub. Mingi hetk käis seal senaatori naine, kes suured linad aknale ja seinale riputas, kus suur silm peal. Õhtul tuli senaator koju mingi mehe laibaga, ja tahtis naist ära tappa, kes karjus, siis hüppas advokaat revolvriga ligi, mille senaator tal käest lõi, ja ikka oma naise ära tappis, ja siis hakkas advokaati taga ajama, mille peale ma ärkasin. Kõik see kestis väga kaua, ja detailirohkelt, mida ma aga siin ära ei too.
2. unenägu oli a la Tähesõjad, olime mingi seltskond loodusrahvaid eriti rohelises ja loodust täis metsas ning võitleisme suurte robotsõdalaste vastu, oi, ma skoorisin oma 1 hp, olemata turvise ja ketasrelvaga.

KUi minu hirmsad ja vaevavad unenäod välja arvata, siis mul on jälle igav, need on kõige piinavamad hetked, see närib ja ei jäta rahule ning ma ei suuda isegi raamatute lugemisele keskenduda...mitte midagi huvitavat pole silmapiiril, mul on vaja midagi uut....need on need hetked, kus ma olen võimeline rumalusi tegema.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home