Saturday, January 15, 2005

]ei, see tallinn on ikka yks kole koht

[lendya]
ajab orienteerumise kapitaalselt sassi ja puha.
ronisin bussi ja m6tlesin tykk aega et kus nyyd see parem ja vasak on, kuna teadsin, et pean paremalt poolt j2lgima et majad otsa saaks, seal peaks nimelt 6ige peatus olema kus maha minna. kahjuks olid mul k2ed risti ununenud, ja seega l2ks parema v2ljaarvutamisega p2ris kaua aega. kui ma siis l6puks olin sellega siiski hakkama saanud, siis tuli meelde et ma olen ju seljaga tagurpidi. j2relikult pidin ma ymber keerama et ma n2oga s6idusuunas oleks ja selle parema poole UUESTI v2lja arvutama. sain hakkama ka, omast arust. istusin uhkelt maha ja s6itsin kolm neli peatust 2ra kui avastasin et ei... see vist ikka on enamustel inimestel vasak.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home