Tuesday, May 23, 2006

Väiksed virisemised igas päevas

Siin maailmas pole midagi uut, ehk siis ikaldus jälle ja tappev igavus. Ma pole niiiiii ammu peol käinud ja alkoholi tarbinud, mõni ütleb, et v-b selles ongi viga. Õppimist nii palju, et ei tea, kust alustada ja laikusekoll on küljes. Meesolevused on või pole, ...viu, viu, viu, ma tahan olla naine, kaunis, imepärane, eriliselt tahetav vinguv naine votnii. Peaksin omaette peidus vinguma, mitte teiste tuju halvaks tegema.

Aga Samorost 2 on ilgelt hea.

2 Comments:

Blogger jaanika said...

bah, omaette peidus vingumine pole pooltki nii l6bus ju. Teen ettepaneku võtta vingumine järgmise reede tibi6htu ametlikku päevakorda. v6i kuidas seda kutsutaksegi.
"ja nyyd kooris, viu viu viu!"

23/5/06 13:21  
Anonymous Anonymous said...

Nüüd see reede?
No can do!
Nagu tavaliselt, siis kahekordselt kinni. Alguses mängin ballil tuhkatriinut (ehk lendan kohale, vaatan, et tohutult masendav on ja lähen minema...aga kingad võtan kaasa ja seega jään ikkagi ilma printsita) ning seejärel peaksin sõbranna sünnipäevale minema (mis toimub kusagil poolel teel Otepääle). Aga nagu näha, siis ma tegin vingumisega juba ilusasti algust, nii et te võite vabalt jätkata, ma olen mõtetes raudselt teiega.

24/5/06 01:31  

Post a Comment

<< Home