Friday, May 05, 2006

Väiksed rõõmud igas päevas

Chloe tõstab lehvitades käe :"Jaa, jaa, mina olengi pervert".
Käisin täna kaltsukas. Tahtsin osta seelikut, mis aga oli ära ostetud, nagu ikka. Siis langes mu pilk ühe kaunikujulise meesolendi peale, kellega kunagi kaudselt kokku puutunud, aga tema mind ära ei tundnud.
Ja siis ta läks mingeid pükse proovima...(hundiirve). OI, need kenad sääred, mis sealt kardina alt paitsid. Varem ma pole taibanud riietuskabiinide alt jalgu vahtida ja ilmselt rohkem ei tee ka, aga naljakas oli see üks kord sellegipoolest.
Ja umbes sama teema: võrkpallurid on väljas(hundiirve).

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

selge, mina rannavollet enam ei mängi! :P
hundid põõsastes.. skeeri.

12/5/06 13:44  
Blogger Hel said...

Me lendyaga käisime ka eile kaltsukates. Endi arvates ei olnud perverdid aga ma ei tea mida kõik ülejäänud, kes meid koos ühte proovikabiini minemas nägid, arvasid.

12/5/06 15:19  
Anonymous Anonymous said...

kõikse hullem värk oli mul ikka siis, kui ma kokkutuleku jaoks pulmakleiti läksin kabiini proovima, humanas. *khm*

23/5/06 14:23  

Post a Comment

<< Home