Saturday, January 14, 2006

Kas teil on ka oma isiklik pervert?

Mul on. Oh seda õnne. Jaaaa. Juba paar aastat. Ta on niiii üksi ja tal on süüfilis. Ja ta peab blooogi ja ma ei tea, miks ma olen väljavalitu.
Et lugu ära rääkida, tuleb alustada algusest: mõnitasin teda foorumis kui idioootseid teemasi tekitas teemal miks ta naistele ei meeldi. Tulemus: hakkas ps-e saatma. palusin neid mitte enam saata. Ei saanud aru. Hakkas saatma telefonile sõnumeid teemal, et ma treenerina midagi talle ei ütleks, kui valkesti teeb, mida ta tegi. Edasi muutusid need ähvradusteks kuni ma ükskord trennis ütlesin, et aitab. Ei saanud aru. Ja see olevus jälitab kui trennist koju liikuda vms. Teate küll. Ma olen tema sõnumitest peale veidi allergiliseks/paranoliliseks muutunud. Minu kodu on minu oma. Ja siin on keelatud pervertidel ringi liikuda. Mul on õigus ühele kohale maailmas, kuhu see tüüp ei saa. Mul on õigus valida,kellega ma suhtlen ja see pole kindlasti mitte see tüüp. Mul on õigus rahule.Tänane headshot: "Ma olen väsinud, kas ma võin sinu juurde teed jooma tulla. " Ma reageerin üle, aga inimene muutubki veidi tundlikuks, oleks teil selline pervert, saaksite aru. Traamaeivõi mul hakkab igakord kahju kui peaks ütlema, et hoia minust 50 m raadiuses eemale. Ja ma pole huvitatud temaga suhtlemisest. Kes päästab mind välja? Palun.....Keegi? On ikka värd....jäoüüüüüüäoõõõõ
Kes teeks mulle teene? Julgeks, tahaks öelda, et hoia Chloest eemale...minu õnne nimel, seda pole ju palju palutud...

7 Comments:

Blogger jaanika said...

(16:53:34) lendya: [tsensuur] tahtis sinu juurde teed jooma tulla?
(16:53:36) lendya: OMG WTF
(16:53:51) chloe: JAAAAAAAAAA
(16:53:59) lendya: EI OLE OLEMAAAAAAAS :D :D
(16:54:10) chloe: OOONNNNNNNNN
(16:54:19) lendya: APPPIIIIIHHH! :D:D
(16:54:40) lendya: HAIGEEEEEEEEE lol :D:D
(16:54:45) lendya: nagu, see pole enam normaalne
(16:54:50) lendya: ta IKKA ei saa aru?
(16:55:00) chloe: EEEEEEEi

14/1/06 17:51  
Blogger Hel said...

Olles nüüd naermise lõpetanud ja toolipeale tagasi roninud, võin lubada, et kui kunagi peaks selline hetk tekkima mil see võimalik on, siis ma võin talle öelda, et ta chloest eemale hoiaks. Inimestele haiget tegemine on juba kord see milles ma kõige parem olen. Aga selleks peab õige hetk olema. Muidu ei mõju.

Oleks mul mõni vana katkine termos, siis ma viiks ise talle sellega teed ja teataks, et nii...nüüd istu ja joo seda ga ära enam kunagi chlo lähedusse ilmu.
Oot, aga ma tean üht katkist kannu/termost...loodetavasti pole seda veel ära visatud.
ee...huvitav millal ta järgmine kord trenni tuleb...?

14/1/06 18:25  
Blogger Matu said...

Nuh... Trennist ma ei tea midagi, kuid viimasel ajal on ta suht tihti mingil õhtusel ajal Zavoodist läbi trampind ja pea laiali otsas seal vist mingeid "tuttavaid" vms otsinud. Või kedagi, kes temaga teed juua tahaks... :S

16/1/06 12:17  
Blogger Hel said...

Teed neh...

http://paadikapten.blogspot.com/2006/01/zavoodi-uudised-sinna-mu-stus-lks.html

16/1/06 14:38  
Anonymous Anonymous said...

Let me guess.. nende parameetrite järgi ma nagu aimaks, kes see pervert on. Aga kui see nii on! SIIS APPPIIIIIIIIIIIIIIIIIII RUN! Appii.. ongii. Vaene sina!

23/1/06 11:33  
Blogger Cygnus said...

no tänan, matu.. nüüd olen mina küll kõige õudsamat teksti elus näinud...

7/11/06 15:57  
Anonymous Anonymous said...

Taname huvitavat teavet

20/3/10 22:23  

Post a Comment

<< Home