Wednesday, January 12, 2005

...lisaks...

[Hel]
Jaa, narmad on toredad. Köök on ka tore. Eriti kui see sisaldab lendyat, kes süüa teeb. Minu oma hakkab seda nüüdsest alates igal teisipäevl sisaldama. Kas ma pole mitte õnnelik? Ei, ma ei laenuta neid ei ühekaupa ega komplektina välja. :)
Mental note: mõni sügavamõtteline luuletus tuleb selgeks õppida. Muidu ei ole võimalik Elu Armastust leida. Selle saime me lendyaga mingit filmi (mis-iganes-selle-nimi-ka-oli) vaadates teada. Ja diivani peal sooja villase teki all istumine tuleb meil ka juba täitsa hästi välja, järgmine kord panen sulesussid ka jalga. Peab ju harjutama selleks puhuks kui me oleme vanad ja väsinud ja kokku kolime, et üheskoos kasse kasvatada.

Ahjaa, ma lihtsalt PEAN oma sessi-deviisi ka kirja panema: magan ainult siis kui saan ja kui saan, siis ainult magan. :)
Viimasel ajal aga ei saa eriti... 15 päeva ja 6 eksamit, see on ebainimlik. :/ 3 tehtud, 3 veel tulemas, õnne ja edu mulle!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home