Wednesday, January 12, 2005

uiuiuiui, kuhu ma nyyd oma p6sed imenud olen!?

[lendya]
tegelikult tegin ma uue punklaulu ka, inspireeritud, nagu ikka, helist. pm on praeguseks aind refr22n ja esimene salm, need k2ivad nii: isanaisepojanaineisanaisepojanaineKERTUUU! KERTUUU! tegelikult on h22l 2ra vaikselt juba hel, me ei tohi nipaljukarjuda t2navatel :S

hel r22gib teile kohe juusteostmisest.


matu says: ma tahan neid pisikesi magusaid asju selle eest
lendya says: irw
lendya says: misasju?
matu says: sa tegid neid p2ris h2sti
matu says: mina ei tea
matu says: muffin vms
lendya says: ma ei tea ju, ma teen palju magusaid asju h2sti
matu says: jee

/me s2rab

harjutage kiivriga p2he l88ke saamist, juuniorist me vist siiski kahjuks j2tame selle v2lja :(

mul on juhe nii koos. tegelikult pole ma t2na sittagi teinud peale heliga poes k2imise ja muidu ludritamise. ja kaubahalli ees meeste peksmise. 6hku kyll aga noh its the thought that counts. mul on mingi eriline mehedonvastikudperiood:S ja samas, peaks vist naiselikumaks hakkama. aga ei viitsi.... hel lubas seni v2lja m6elda, mis on kasulik naiselikkusesesesese juures. kui ta viitsib...

yksp2ev tuleb ludrikumi silt 2ra parandada et seal enam iuridikum ei seisaks, aga hel v2idab, et ta n2eb seal kaameraid. "ausalt, siin on ju kaamerad.. ma n2gin ju et on.. palju kaameraid oli... " yeah, right hel, kummalt poolt teed sa neid n2gid, ah?

degeliguld bean ma marti d2nama, za oled meile inzbiradsioonigs goguaeg.

hel lubas k6igele vastata, kui tal ainult s6nad meelde tulevad.

k6nnivad hel ja jaanika m88da t2navat, mingil poolel, ja vastas on v2ike kollane auto. hel vaatab, oih, jaanika!



0 Comments:

Post a Comment

<< Home